Barnvakts "mästarn"

Är just nu i Manly för att vara barnvakt i 2 dagar åt mina favvo barn Ebba, Martin och kalle barnen i familjen jag bodde hos den första månaden som också är mina sysslingar.
Dagen började bra samlade i hop en jäkla massa barnvakt poäng. Vi lekte massa lekar, brottas´/busade  i lekparken i 2h,  hade  picknick, kollade på djungelboken 2, ritade, gjorde barnens favorätt spagetti och köttfärsås. jaa ni förstår jag var en allämnt "wonder babysitter". För att få ett  par extra stjärnpoäng och bli uppgraderad till titeltn "master baby sitter "så tog jag med kidsen till stranden för ett kvälls (i från ett barnsynvinkel, vilken innebär klockan 6) strand bus och bad i havet- barnen var super nöjda och jag kunde stolt traska hem säga att jag var en riktigt masterbabysitter. DOCK fick jag inte behålla den stoltheten allt för länge.  När vi kom hem från havet fick jag höra att det HADE VARIT  HAJVARNING på stranden tidigare på dagen på just det stället där vi badat. Så från att ha varit topp 3 på"barnvakten alla bör  anlita" listen hoppade  jag snabbt över till den svarta listan " varning,farlig barnvakt"  . Den är jobbig... fanockså, jaja jag gjorde ju så gott jag kunde i allfall.  Kompenserade det lite lätt med att låta dom kolla på en film innan dom skulle sova, alltid något....'






Kommentarer
Postat av: Lars

Undrar vilken film dom fick se! Inte hajen väl? ;>)



Hallå Emma

Det är larz från lchf siten som tittar in och läser dina roliga inlägg och tittar på de fina bilderna. Kul att se att du har det bra och att allt funkar för dig. Hur länge stannar du?

Vi hörs!

Lars

2010-12-07 @ 14:20:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0