crazy week-end

Jappp du har ännu en helg gått här borta i syndey det är heellt galet var tiden går fort veckorna bara rusar förbi.

Fredags kan bara beskrivas med ett ord GALEN!! På dagen fixade jag med lite saker som behövdes göras sen blev det att dra vidare till jobbet för att ha en riktigt hektiskt kväll. Vi hade massa event och det var hur mycket folk som helst jag sprang och bar konstant 8 glas i 7 timmar, då det blev dags att lägga benen på ryggen rusa hem för att göra i ordning sig för kvällen. Snabbt hade vi en förfest hemma hos oss gick vidare till En klubb som heter ivy som brukar vara vår favorit , främst min för att man kan dansa där , men dj var jätte dålig så vi gick vidare för till en bar och sen till ytterliggare en. På den tredje baren jobbar vår kära vän julia shiller som också fyllde år denna dag och var ganska så jätte taggad på att fira det så klockan halv 4 när hon slutat åkte vi till kingscross och gick på ytterligare två klubbar. Där vid 6 tiden hade vi tröttnat på att vara på club och beslöt oss då för att ta en taxi hem till julia shiller, glada som alla var åkte vi till henne med ett gäng på 10 st och fortsatte hela morgonen.  Hem kom jag halv tolv på dagen och kan ju inget annat än att erkänna att jag var en död fisk!! men kul var det , otroligt kul var hur jag mådde på Lördagen var en annan femma.

Söndagen kompenserade jag upp med lite extra vuxen poäng ( med tanke på fredagens  förlust), hade en hel dag för mig själv, jaaa jag vet helt galet JAG VAR SJÄLV kära vänner det brukar aldrig hända hemma, det mest knäppa är att jag börjat gilla att vara själv, nej jag har inte blivit knäpp bara normal, eller ?
aja i vilket fall som helst  gick jag till botaniska trädgården och solade,vädret bjöd nämligen på sol och 27 grader, därefter gick jag och köpte en kaffe som jag tog med mig till konstmuseet. Riktigt riktigt häftigt fyra våningar med massa olika konstnärer och skulptörer kunde inte kolla på allt på en dag då missar man så mycket så jag kanske ska dit i dag med. Sen gick jag hem spelade några parti Uno med Tobbe och jonas var med en gång men slängde in handuken men en hängande läpp då han förlorade första partiet ( extremt dålig förlorare)i solen och sen var det bara att bära av till jobbet, fick pröva på att vara bartender i går HUR KUL SOM HELST: Emma Bark- the new super bartender -here i come  woot wooot!!!!

Jäklar hoppas ni inte somnat vi det här laget, är rätt bra på att ordbajsa!!  nu ska jag träna sen ska jag solaa är ledig i två dagar sen blir det jobb jobb jobbb.... jag har kommit på att jag älskar att jobba knäpp som jag är.

PS: måste bara säga att mormor du skriver världens gulligaste kommentarer super kul att läsa, oteknisk som jag är vet jag inte hur jag kommenterar tillbaka. Men alla kommentarer är super men mormors tar priset med hästlängder<3 och jag lovar jag tar det lugnt emellanåt också mormor!!

Adios amigos
 Pusss

konstmuseet


Kommentarer
Postat av: jörgen Hedström

Njut av solen :-) här är det alldeles för kallt.

2010-12-13 @ 03:53:09
Postat av: Uffe MenPapa

Härligt att du roar dig men...

Ja, jag vet men jag måste ju kommentera sånt när klockan är 12 på dan när du går och lägger dig.



Så skönt att höra att du har landat ordentligt, verkligen.



Fortsätt att ta hand om dig och gör sånt som du mår bra av. Ta det i rätt doser så kommer du att må som den prinsessa du är.



Älskar dig / Pappa

2010-12-14 @ 21:10:11
Postat av: Anna/mamma

Min älskade lilla partypingla!! Förstår inte hur du orkar..

-Vet inte vem du brås på? kanske mormor ;) ;).



Var rädd om dig!



Puss mitt hjärta/Mamma

2010-12-16 @ 21:02:18
Postat av: BRO

din gris, vill också bartendra! hat bäst!

2010-12-19 @ 21:01:38
Postat av: juliette

Hellllu min lilla prinsessa! Jag tycker att det är på tiden för en skyyyyype. Jag saknar dig och tycker inte att det är okej att du har så roligt, för jag vill också. Kör det lilla extra åt mig, skulle behövas. Har provat din klänning idag föresten, likamed beslutsångest. Morgondagen får avgöra vad det blir :) puss och kram älskade vän

2010-12-19 @ 22:01:19
Postat av: Anna/mamma

God Jul Min saknade älskade Emma. Hoppas du får en riktigt mysig dag! Puss Mamma

2010-12-24 @ 09:57:45
Postat av: emma bark

GOD JUL ALLA

2010-12-25 @ 05:24:30
URL: http://emmabark.blogg.se/
Postat av: Emma

Tack för din kommentar Emma! Jag går lätt upp i varv när det gäller att promota LCHF :) Kul att höra att du gått ner i vikt! Hoppas du mår superduper! Stolt över att du orkar äta nollat. Jag måste verkligen ha tomater, fetaost och grädde och fil! :)



Läste att du hade skype... vi kanske man skypa någon dag? Du verkar ha fullt upp, men man vet aldrig?



Hur länge blir du i Australien? Fett avundsjuk kan jag ju säga. Och fett är ju bra :)



Ha det så bra Emma! Kram kram

2011-01-13 @ 13:45:18
URL: http://lchfashion.blogg.se/
Postat av: Åse

Hej Emma! Hur har du det overthere? Såg i en resetidning ngt för en äventyrare som du. Man kan ta turer på en hög bro i Sydney, 3,5 timmar. Inget för mig som är så höjdrädd men du verkar klara det mesta ;P

Syns vi i Trosa igen? Förresten om du är hemma redan i april så går det en kryssning till Åbo då med en massa inspirerande föreläsare!

Kramar till tusen

2011-01-14 @ 11:35:56
Postat av: Elin

kom igen barken! mer uppdatering :)

2011-01-25 @ 17:39:16
URL: http://elinnords.blogg.se/
Postat av: Anonym

hej vill du ha hälp med bloggdesignen?

kolla in min blogg då :)

2012-06-23 @ 19:25:28
URL: http://bloggdesignerfree.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0