Dubbel jobb here i come

Japp nu har jag bestämt mig , jag ska jobba dubbelt ::)

Jag jobbar från 7-5 på klädesaffären  3 ggr i veckan och kvälls jobb på kinpin 4 dagar i veckan !! Pengar Pengar pengar.......

 www.marcs.com.au  här är affären jag ska börja på

  KING PIN


Nu ska jag göra i ordning mig , måste kila ska till Marcs och lägga upp schemat för nästa vecka :)


Just det har samlat in lite vuxen poäng också. Har börjat skrivit bankbok dock ingen dyr skinnbok som alla andra cleaverheads har jag kör på wordbankbok funkar lika bra det!! Jag beslutade detta efter att suttit och pratat med Jossan och Tobbe  som berättade hur dom skrev upp precis allt dom köper, Vilket jag trode dom först hade börjat med sen dom kom hit men tydligen har dom alltid gjort , jossan kan till och med berättade för mig vad hon handlade hösten 2009. När dom sa det kände jag mig lite halvt bakom flötet som aldrig någonsin gjort något liknande och tänkte att nu när jag snart fyller 20 så kanske det är dax för mig att ha koll på min ekonomi och bli lite duktig. Såå ja det var historian bakom bankboken starten.... bra vaaa, det här borde inte bara ge litee vuxen poäng utan mega massa vuxen poäng!!!  SCORE TILL MIG ,stolt Emma B.!!



Kommentarer
Postat av: Johannaaaaaa

woohooo grattiiss! Go emmma:D 2 jobb not bad! u go guurl! miss u darling <3

2010-12-02 @ 00:53:13
Postat av: Uffe MenPapa

Underbart Emma. Då kan du lära mig hur man gör, sen när du kommer hem alltså.

Love you

2010-12-02 @ 17:57:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0