working

Ja nu har det blivit jobb 3 dagar i rad, trivs super bra går runt och plockar glas får vara shot dealer på event tävlingarna och hjälper de i baren att fylla på det dom behöver.  Har även tagit en liten dans med några gäster på festen blivit utskrattad av bar personalen  för min brist på kunskap när det kommer till Australienska golvmoppar, råkade nämligen skapa någon form av mini sjö när jag skulle moppa baren, men seriöst golvmopparna var ju såna där hyper tekniska saker här var det ingen gammal hedlig sak man trycket ner moppen i för att trycka ut vattnet, utan på de här skulle man trycka på en knapp med foten så klämdes moppen fast och tryckte ut vattnet... avaancerade saker = inte en Emma pryl.  Varje arbetspass är som ett jätte långt träningspass man n springer ju som en galen tjur hela kvällarna kan ju säga att jag har haft en nådig smärta i fötterna när jag kommer hem!!
I torsdags efter jobbet åkte jag och jossan till en hemma fest, det var ritkigt trevligt kom dit runt 1 och sen var vi hemma runt 4 halv 5 igen.
I går hade jag en halvdålig dag, en sån där dag när allt gick fel. Det slutade med jag flydde från lägenheten och köpte två tidningar och gick och la mig själv i Hydepark och låg där ända fram tills det började regna då ringde jag Elin och åkte och träffade henne. Hor min rädding den dagen kan jag säga. Vi bara satt och pratade hela kvällen gjorde egentligen ingenting men i bland behövs det bara det lilla för att få en på bättre humör. Sen fortsatte kvällen bra, för när jag kom hem så var killarna på jätte bra humör så det blev en mys kväll med dom.  Så dagen bkev bra tillslut.
I kväll blir det en utgång med rebecca, Elin och en annan svensk tjej på Rebeccas bar. wihooooo.
Gu vilket tråkigt inlägg jag känner att det här blev, lovar att kompensera det nästa gång.
Sess
pussss

Kommentarer
Postat av: Uffe MenPapa

Ordet "barhoppa" kanske är bekant men du kan ju mynta det nya "BarMOPPA" Moooaahahahaha

2010-12-08 @ 12:59:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0