FÅTT ETT TILL JOBB

Kóm nyss hem från en jobb intervju på en annan klädesbutik. Det var samma kedja som jag var sist på men den här låg i en annan galleria och det gick kanon bra FÖR JAG FICK JOBBET. Butiken är en liten finare butik klassiska kläder riktigt snygga faktist, Typiskt emma butik med massa klänningar. Nu är ju bara det angenäma problemet att jag inte riktigt hur jag ska göra. Antingen tar jag båda eller så tar jag nog klädesjobbet, fast jag vill ju jobba på bar också, skittt också beslutångest. Ska ringa och prata med chefen på kingpin  (bar/bowling) om jag kan jobba bara på kvällarna där så att jag kan jobba dagar på MARCS ( klädesbutiken) chefen på klädesbutiken sa att hon kunde vara flexibel och ge dagstider så att jag kunde hinna med både och.

jaja i får se åtekommer beslutet senare !!:D

Bye bye 

  

Kommentarer
Postat av: Sparris

Du är ju bäääääääääääääääst!! :D saknar dig så...

2010-12-01 @ 00:57:18
Postat av: jossan

lämnar en kommentar för att visa att jag läser din blogg! älskar den, en dos av emma vid varje inlägg. ser att du fortfarande tappar saker, emmab i ett nötskal. tappa inte bort din dator bara! saknar diiig fortsätt skriva vännen <3 :D:D

2010-12-01 @ 22:48:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0