Intervju avklarad:)

Jag har fått lite klagomål på att jag skriver för lite, så nu jäklar ska jag blogg bomba så ni skulle bara våga klaga ....


Var på intevju i dag på en klädesaffär och det gick kanon bra, hon sa att om jag inte fick jobbet på den nya affären dom ska öppna skulle hon rekomendera mig till dom andra affärerna, får veta om jag får jobbet i morgon eller på Måndag:)

När jag var på väg hem från intevjun så ringde mitt jobb på bowling hallen och sa att jag skulle komma in och få mina tider så direkt från intevjun bar jag av till "King Pin" som stället heter fick mina tiden och gick runt och hälsade på alla som jobbade där. Alla verkar super trevliga så där kommer jag nog trivas som fisken i vattet.

Nästa vecka kommer jag inte jobba så mycket onsdag torsdag och fredag ungefär 6 timmar varje kväll. Men veckan efter skulle det bli mer!! KANONNNN...

Efter besöket på jobbet blev det att sällskapa Jonas på hans cafe och nu sitter jag här hemma och väntar på att vi ska på marknad !!

Fully ös, ME LIKEEE wot wot !!

Seee you
goodbye Sweden

Kommentarer
Postat av: Uffe MenPapa

Bowling Emma????

Har du nånsin träffat mer än rännan? Förutom då man kör discobowling och sätter för rännorna? Moooaahahaha



Nä slut med elakheterna nu.

Va härligt att du känner att det är ett jobb som passar dig. Du får slipa på striketekniken och "piska skiten" ur oss andra när du kommer hem sen.



Håll kvar kontakterna på klädbutikerna om det skulle behövas, bränn inte bra kontakter bara för att det löst sig på annat sätt.

Skönt att dina "sambos" är så trevliga och att ni hittar på alla möjliga upptåg.



Älskar dig // Pappa

2010-11-25 @ 10:35:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0