JAG har fått jobb

JAG HAR FÅTT JOBB WIHOOOOO :)

 Det är på en jätte stor bowling våning där som har bar laserdom biljard och lite annat. sjukt snyggt ställe där jag kan få jobba som både bartender receptionist och servitör :) suuuuper

Helt galet 2 dagar har jag fått 5 jobb erbjuden men det jobbet på verkligen det bästa det här känns super bra :):)

Super gladddd, du älskar jag aussie ännu  mer.

Den här veckan har jag gjort massa saker därför har jag inte bloggat ,

Har flyttat till sydney bor nu med 4 st andra svenskar 3 killar och en tjej,
Har spelat bowling (på mitt jobb)
varit på trail på en bar- vet i veckan om jag får jobbet men är inte sugen på det för det var en bar utanför stan där det bara kom massa feta slusk arbetare som levde på öl= INGEN HÖJDARE
Solat på bondai
Varit i botanska trädgården
Köpt en fisk till akvariumet som  hette Edith men hon dog dagen efter för männen i akvariumet var för mycket mansgrisar Åke och Petrrr  dödade henne men hon fick i allfall en vacker begravningscermoni
Tränat
Festat och dansat satan 
Haft uno tunering
varit på  flera marknader ( fisk marknad, mat marknad,)
Varit på det stora zoooot i sydney
varit barnvakt i manly på en 40 års fest åt en svensk familj
Sökt jobb

OCH FÅTTT JOBB WIHOOOOOO


Jaa som ni ser jag har haft fullt upp men kul har jag och  trivs som fisken i vattnet !:D


Massa bilder kommer snart

Puss och kram heråååååp


Kommentarer
Postat av: Linnea

Åh vad suuuuuper det låter vännen!

Jag drömde om dig & Australien inatt.. Till en början. Sen helt plötsligt hängde jag med Prinsen istället! Hehe. Men jag drömde om dig först iallafall!

Kul att läsa att du har de så bra!

Puss o kram. Love you

2010-11-24 @ 11:14:33
Postat av: Uffe MenPapa

Underbart att höra att du blivit med jobb :)

Kör hårt och ha det fortsatt bäst.

<3 P

2010-11-25 @ 10:26:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0