Mobilen föredrog starbucks toan framför min jackficka



Emma B har väll lyckats igen!!!, jag tappade min mobil i toan på starbucks.
Jag satt och fikade med Josephine och tänkte att det var bäst att gå på toa innan vi gick vidare, vilken jag ångrade skarpt minuterna senare.
För när jag skulle dra ner toalett locket ( En kille hade som vanligt glömt att fälla ner locket) så tyckte herr mobil att det blivit lite väl varmt i min svarta skinn jacksficka och blev lite småå sugen på  att ta ett dopp i toa vattnet så vips som det var hörde jag ett plupp och herr mobil gjorde sig ett fint dyk ner i toan. Tyärr glömde herrmobil att den inte kunde simma så jag fick lov att rädda den med mina händer vilket jag inte var allt  förjust över, inte nog med att jag fick lov att plocka upp mobilen från vattnet  jag fick även äran att plocka upp bateriet som åkt ur mobilen långt inne i toan, mysigt. jag undrar bara varför varför händer såna här saker alltid migg, kan någon svara på det? !!!  Om något kom på botemedlet mot klatighet en dag så lovar jag att jag kommer vara den första i kö UTAN TVEKAN.l För i bland 


Till något roligare:
Kom nyss hem från Darling Harbour . Träffade Julia på ett glas vin på en mysig uteservering  i satt och pratade och hade allmänt mysigt. Dock bjöd vädret inte på någon värme det har varit riktigt rusk väder i sydney i dag kallt och regn , usch busch det gillar vi inte ett dugg ska vara det hela veckan tydligen... bläää för det.

Nu ska jag susssa.

God nattt sov gotttt <3





Kommentarer
Postat av: Emma

Hej Emma! Kul o se att du skaffat blogg!! :) Lättare att peppa varandra. Hur går det med lchf för dig? :)



kram!

2010-11-29 @ 14:38:44
URL: http://lchfashion.blogg.se/
Postat av: juliette

Tur att vi tycker om dig ändå kära vän ;)

2010-11-29 @ 17:49:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0