ROLIGGGGGG Helg i Sydney

Hallo halloo :):)


Den här helgen har varit super mega rolig!!

I fredags så åkte jag in till Sydney och träffade Rebecca och Elin för en utgång:)
Klockan 8 gick vi ut till på en bar och träffade några av deras Australienska kompisar plus några andra killar som vi satt och prata med,  därefter gick vi vidare till ett annat ställe där vi bokststavlingen  röjde satan på dansgolvet, vi dansade nog non stop  i 5 timmar hade hur kul som helst, träffade massa nya människor och ja vi hade bara anmält jätte kul. vet inte riktigt vart tiden tog vägen men  helt plötsligt hade det gått 7 timmar och klubben stängde , tro inte att det var slut på vår kväll för det, ohhh nej festen hade just börjat! Så vi kilade vidare till Rebeccas jobb Sugarmill och var där ett litet tag och sen åkte jag vidare till en annan bar för att träffa upp Josephine ( En tjej från västerås). Suuuper kul, kvällen slutade med att jag Jossan och Jonas dansade hemmåt klockan 5 på morgon och satte oss och i deras lägenhet (där Ante och TOBIAS också bor, Nöjd tobias? ! Klockan 6 somande vi efter att ha hållt i gång i 11 timmar !  Den ni, här av vi en tjej som kan hålla på längeee ska jag säga er:):)


I lördags så blev det myshäng hemma I Jossan lägenhet ( som jag förmodligen kommer att flytta in i snart)  Kollade lite på film och sen gick jag och Tobias till en marknad och handlade 1 kg kyckling för 3 dollar, ett riktigt kap :D
Sen hade Josephine blivit bjuden på födelsedagsfirande  och ville att vi skulle hänga på, vilket vi självklart gjorde, så påt igen var det bara och ännu en dans och fest kväll väntade.  Vi träffade massa nya människor från olika länder och hade riktigt kul !!!  På en av klubbarna vi var på var det tydligen någon form av maskerad så jag fick en dans med en vacker liten fin manlig ängel i rosa trikåer och peruk mmm killar i rosa trikåer kan ju inte bli bättre:)  Klockan 4 slockande vi efter ännu en lyckad utgång !


Som ni ser så trivs jag som fisken i vattnet, vill bara få svar av jobben jag sökt på om jag fått något napp, börjar blir lite jobbrastlös känner jag !!

Ha det kanonnnn !

 See you later, byby !!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0