solen skiner och jag ska på ännu en intervju

Heeej :):)

Sitter här i vår soffa med Josephine , lyssnar på musik och äter frukost  och ute är det strålande sol ( inte alls min avsikt att göra er avundsjuka där hemma i kylan):) myspyss

I dag har jag ännu en intervju  på en klädersäffär som ligger bara 3 minuter gång avstånd från vår lägenhet, perfekt, om jag får jobbet så vet jag inte vad jag ska välja jag vill ju ha erfarenhet inom bar branchen och för att det är roligt att träffa massa folk varje gång man jobbar det bli ju som att festa fast man får lön, Kanon jag klagar inte :) Men  samtidigt så är klädesäffarstiderna mer regelbunda och skönare,  egentligen behöver jag inte spekulera om det nu för jag vet inte än om jag får jobbet.

I förr i går och i går var riktiga härliga och mysdagar, i tisdags så var jag och Tobbe på fiskmarknad och köpte calamaris som vi ska laga i kväll sen gick vi hem och körde UNO tunering och något annat avancerad kortspel som jag totalt var urusel på, i solen !! sköönt sen på kvällen var jag på Josephines bar och satt och pratade med hennes arbetskamrater och henne.

I går  vaknade jag klockan halv 11, HEEEEEEEELt galet,  fast hade ju i och för sig varit vaken mellan 5 och 7 men ändå jag SOMANDE Om, wihooo kors i taket * 5 Josephine trodde att jag hade dött när jag inte var vaken när hon gick upp hon hade tydligen kollat in två gånger i mitt rum för att försäkra sig att det stämde att jag låg och sov. Jag vaknar nämligen alltid mellan 5 och 7 varje morgon och är klar vaken.  Jag vet det är  något fel på mig jag har någon form av insomnia fast tvärt om,  jag gillar bara inte och sova helt enkelt tråkigt onödigt och slöseri på tid. Men så länge jag är pigg så gör det ju inget:)
I går var jag  också på en annan marknad där man kan köpa massa billigt kött , grönsaker, kläder, ägg, jaa allt du vill ha och därefter blev det att sola lite ute på balkongen med massa hög musik och gå  till Darling harbour  med Jonas och Tobbe ett jätte mysigt område med massa resturanger. Kvällen avslutades med dans i köket, Jonas stog för huvudnummret som var otroligt underhållande. 

Jag trivs super bra i lägenheten med alla som bor här och nu när jag fått jobb så kännns allt hur bra som helst.....

japppp jag gillar Ausssieee

Adjöss

Super kul att ni kommenterar nu är det bara så att jag vet inte riktigt hur jag svarar på kommentarena , men jag blir verkligen super glad när ni kommenterar:):)




Darling HarbourTobbe framför vår lägenhet
Jonas har dansuppvisning



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0