SURFAAAAAAAAAT


Wihoooo jag är förälskad, jag är verkligen kär på riktig !! I dag var jag och Lisa på surflektion här i Manly och det var så grymt kul innan man börjat fatta hur man skulle ta sig ut var det så sjukt jobbigt  man paddlade och paddlade men sen kom en våg och så åkte man in igen plus att man hade halva havet i magen. Men när man förstått hur man skulle möta vågorna och vart man skulle ta sig ut för att inte hamna där vågorna bryter sig så vart det mycket lättare.
 Den första gången jag kom upp var jag överlycklig verkligen jag var typ lyrisk och kände att det här är min grej , jag ska bli grym , bäst och super duktig på det !!  Så efter att jag kommit upp en gång så ville jag bara göra mer och mer och mer, läraren garvade tillslut åt mig för jag sa hela tiden AGAIN AGAIn AGAIN  och på slutet så fick jag lov att ha ett bra sista åk innan jag slutade. Efter att ha misslyckas två gånger så sa han att jag fick en gång till på mig till sen fick vi lov att sluta men nu var det så att den tredje gången inte heller vart bra jag åkte bara ett litet tag jag ville ju åka ända in till stranden, så jag verkligen bad om att få göra en gång till och det fick jag och den vart perfekt och lyckade åka inn ända till stranden  eller i allfall nästan!!

Fick till och med lite beröm av läraren, han sa att jag var duktig för att aldrig ha surfat någon gång ! Man tackar för den !

Så nu ska jag gå ner och köpa 10 kurser och sen ska jag sitta och kolla på surffilmer hela kvällen !:)

Som sagt jag ska bli sååååå bra på surfing !:)

på väg ut i vattnet
 jag och  jossan var och badade i går, här ska fredrick försöka få kort när vi hoppade men misslyckades.




ÄLSKAR AUSSSIEEE!!!! så ni kan ju ställa in er mentalt på att jag inte kommer hem i maj, för som det ser ut nu vill jag vara kvar LÄÄÄNGE !!

GoodBye

Kommentarer
Postat av: Chrisse

Gud vad roligt du har det Emma! Nästan så jag längtar tillbaka till när jag var i din ålder och flyttade till USA i 13 månader... :)



Njut så mycket du bara kan!



Kram Chrisse

2010-11-13 @ 08:46:31
URL: http://mot57kg.blogspot.com/
Postat av: juliette

2010-11-13 @ 17:31:59
Postat av: juliette

jag vet varför det gick så bra. Vill du höra? För att du är grym på snowboard så det var väl ingen tvekan hahaha

2010-11-13 @ 17:32:42
Postat av: emma bark

Gu va roligt med kommentarer:):)

c: tack så jätte mycket!!



Juliette? är det julia eller jossan? :) hhaha åhhhh man tackar för den , möjligt vis kan det ligga något i det:)



Pusss

2010-11-13 @ 21:27:06
Postat av: Anonym

Härligt Emma, ge dig ALDRIG du SKA upp på brädj***n.

Skulle vilja vara med dig och se dig ute på vågorna.

Ha det bäst. Pappa

2010-11-14 @ 11:13:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0