Surfing ,flytt och sol

Halli hallo:):)

Kom nyss hem efter ännu en surfing lektion men i dag var det galet jobbigt. Det var så strömt att man knappt kunde ta sig ut och det var jätte svårt att ta sig upp på brädan och ni som känner mig vet hur jag blir när jag inte klarar av något på en gång. SKIT SUR så jag vägrade ge upp och gick ut och ut igen ända tills jag hade fått så mycket saltvatten i halsen att jag knappt kunde röra min tunga för att den var så trorr .
Just nu kluckar det rätt fint i magen när jag rör mig  och jag mår illa.En liter vatten skulle sitta fint nu dock UTAN SALT TACK !!
Köpte i allfall 10 kursers kort så nu jäklar blir det surfing !!! wihooo kul va mammsen ? massa hajar finns det där ute....

Det har verkligen varit kanon väder här i Aussie jätte varmt och soligt jag klagar ABSOLUT INTE!!  jag bara mååårrr!!

Idag blir det nog att åka på festival inne i sydney ska tydligen vara riktigt bra så det blir nicee! Sen måste jag packa för i morgon blir det att flytta in till syndey till Josephine,Jonas, Tobias och Anderas lägenhet !! Har verkligen trivts kanon bra här med Lisa,fredrick och små barnen dom är så otroligt gulliga det kommer blir lite sorligt att flytta men dom sa att jag alltid kan komma tillbaka och hälsa på vilket jag verkligen kommer att göra :)

 i morgon ska jag följa med min referens (han på internet cafeet jag berättade om förut) till en stor mataffär och förhoppningsvis får jag napp på jobb:)
 Här tar jag färjan varje dag in till sydney fint väder i Manly
utsikten över sydney från färjan sydney harbour bridge.
favvo Ebba och jag myser i lägenheten
 här har vi dom alla tre busarna Kalle Ebba och Martin, kommer sakna dom när jag flyttar i morgon !! Även Lisa och Fredrick ( mamman och pappan i familjen) så klart, har verkligen inte kunnat fått en bättre start än hos dom. 



Det var allt från mig på andra sidan jordklotet



Nu har lisa och Fredick lagat brunch smaskens,
Kram på er


Kommentarer
Postat av: Anna/mamma

Ja mitt hjärta, du har verkligen haft tur som fått bo hos underbara familjen Hedlund. Vilka fina bilder!! :-)Nu blir jag orolig... surfing i hajnästet...

-Är du aldrig rädd!!! Du brås absolut inte på mig älskade dotter!! Var rädd om dig nu!!



Bamse kram och massor av pussar/ Mamma

2010-11-14 @ 12:06:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0